niedziela, 31 lipca 2011

"Celtic Box" czyli jak przydać swojemu domowi blasku celtyckiej sztuki zdobniczej.

 Za każdym razem, gdy oglądaliśmy takie desenie z przyjacielem - Krzysiem- byliśmy pełni podziwu. Jakież to misterne! Jak oni to robili?! moją fascynację przekułem w umiejętność.
To puzderko zrobiłem dla mojej Pani. Wykorzystałem tekturowe pudełko po krawacie - podarunku od kolegi. Pomalowałem akrylowymi farbami i naniosłem ołówkiem rozrysowany wcześniej wzór "jednoliniowy" rodem z celtyckiej sztuki zdobniczej. Potem pomalowałem wzór farba akrylową w kolorze "bogate złoto". Efekt super. Podobne tylko w kolorze wiśniowym sprzedałem właścicielce galerii w Lublinie. Miało być wystawione w galerii na sprzedaż ale Pani Marta - wielbicielka bibelotów z drewna - bardzo chciała je dla siebie. Cóż, wszyscy mamy swoje słabości.
Na życzenie mogę przygotować tutorial; zresztą  jak w przypadku każdej pracy w blogu.

2 komentarze:

  1. Dzięki za dobre słowo, miło mi bardzo. Niedługo opublikuję wyraźniejsze zdjęcia. Mam też ochotę zrobić podobne z drewna z wypukłym reliefem, w technice snycerskiej.

    OdpowiedzUsuń