poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kolega - złota rączka.

Z Facebooka dowiedziałem się, że mój dawny kolega z drużyny rycerskiej jest złotnikiem i robi piękną biżuterię. Zaprezentowałem jego prace na forum Srebrnie.pl i prezentuję je tu.
Piotrek tworzy m.in. w trudnej technice rodem z Japonii - mokume gane.
Spójrzcie na prace Piotra Szponara, właściciela Szponar Pracownia Biżuterii Artystycznej, która mieści się w Lublinie na Krakowskim Przedmieściu 30.
Z Piotrem można porozmawiać na Facebooku - http://www.facebook.com/profile.php?id=100003141006116 .




7 komentarzy:

  1. Wszystkie te trzy prace zachwycają prawdziwym artyzmem,są niezwykłe i nie podjełabym się oceny która bardziej, ale szczególnie moją uwagę przykuł wisior. Jego rysunek, raz to stylizowanego motyla, a raz postaci ludzkiej, baletnicy w tańcu czaruje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, niezwykle oryginalne...A dla Ciebie, Angus wielkie gratulacje za postawę.reklamujesz czyjeś wytwory i polecasz je...rzadko, oj, rzadko spotykane...a szkoda!!!pięknego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne. Podobają mi się :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy się i ze Szponarem :) Dobry jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, Wygnanko. Z przyjemnością stwierdzam: mam zdolnych kolegów.
    Czołem, Elchon. Możliwe, że i ja Cię widziałem na jakimś turnieju?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie naszyjnik robi największe wrażenie, coś pięknego!

    Pozdrawiam!
    złota rączka Wrocław

    OdpowiedzUsuń