czwartek, 19 stycznia 2012

Pomysł na zadowolenie. The idea of ​​satisfaction.

Co robisz, żeby poczuć się dobrze? A co robisz, żeby poczuć się lepiej, gdy coś Cię gryzie? Ja idę na spacer. Długi. Nawet w zimie.
 What do you do to feel good? And what do you do to feel better when something bites you? I am going for a walk. Long one. Even in the winter.
Jeszcze chętniej idę na spacer do lasu.
 Still willing to go for a walk in the woods.

Nawet jesienią i zimą to piękne i pobudzające wyobraźnię miejsce.
 Even in autumn and winter it's a beautiful and imaginative place.








 Można podumać nad wodą.
 You can meditate by the water.




Po powrocie patrzę na zmartwienia z innej perspektywy.
 After returning I look at the troubles of a different perspective.

6 komentarzy:

  1. Ładnie tam u Ciebie. Ja po takim spacerze wpadam w jeszcze większą dziurę, głównie czasową, bo przepadłam na pół dnia, a robota sama się nie zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie u mnie tylko u teściów na roztoczu. Okolice Suśca. Bajecznie piękne okolice.
    A dyscyplinę faktycznie trzeba mieć, ale i odpocząć trzeba umieć. Ja stosuję radę Bruce'a Lee: Odpoczywać częściej ale krócej i pracować systematycznie i regularnie. I to się bardziej sprawdza, przynajmniej u mnie, niż intensywny wysiłek z doskoku.

    OdpowiedzUsuń
  3. No witaj:))) trafiłam tu dzięki April która na swoim blogu zaprezentowała nazwy przez Ciebie stworzone do Jej wytworków:) rewelacja:))) a ja się tyle męczę by jakoś nazwać coś co powstanie u mnie;)))) a tu proszę:) bloga Twojego przejrzałam okrutnie pobieżnie bo mi dzieci płaczą więc uciekać muszę;))) ale wrócę.poczytam i pooglądam bo cudności mi się poukazywały:) pozdrawiam serdecznie życząc pięknego, dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, J! Piękne dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie. Miłego dnia i Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na zadowolenie, super :-) Też uwielbiam las o każdej porze... Pozdrawiam Jacku serdecznie. B.S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, B. Jakoś trzeba odreagować.
    W Kraśniku też były dookoła piękne lasy, prawda? Chętnie i często się w nie zagłębiałem od małego i tak mi zostało.
    Fajnie, że zajrzałeś. :)

    OdpowiedzUsuń