poniedziałek, 26 listopada 2012

Przenosiny

Mili czytelnicy, postanowiłem przenieść blog na nowy hosting. Odtąd nowy blog będzie funkcjonował na serwerze Wordpresss z rozszerzonymi zasobem zdjęć na Imageshack, gdzie będzie można oglądać tematyczne albumy zdjęć.
Powód przenosin jest dość banalny, wyczerpałem limit zamieszczania zdjęć a nie stać mnie na opłatę za powiększenie przestrzeni przechowywania zdjęć umieszczanych na blogu. A że informatyk ze mnie kiepski widzę tylko jedno wyjście: nowy blog w nowym miejscu z nową przestrzenią na zdjęcia plus dodatkowa przestrzeń na hostingu foto i video.
Nic zasadniczo się nie zmienia. Nadal będę dzielił się tym, co sam umiem i wiem, nadal będę prezentował nowe prace i publikował poradniki i wskazówki dla każdego, kto chce uczyć się repusowania i zimnego kucia.
Nazwa nowego bloga to "Metaloplastyka - Angus: Repusowanie i Rytownictwo". Jego adres to:
http://angusrepousse.wordpress.com/
Blog Angus Hand Made będzie istniał nadal.
Wszystkich, którym przydawały się w praktyce publikacje na tym blogu i którzy znajdowali przyjemność w ich czytaniu serdecznie przepraszam za utrudnienia oraz dziękuję za zainteresowanie.
Każdy z Was nadal będzie miał możliwość czytania, oglądania i czerpania korzyści praktycznych z porad na nowym blogu.

Bywajcie zdrowi i ćwiczcie się w sztuce repusowania! :)

Angus

13 komentarzy:

  1. Jestem zaskoczona. Rozumiem że zawartość aktualnego bloga nie zostanie przeniesiona na nowy. Jeśli tak to szkoda. A Tobie Angusie nie żal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Terry, zawartość ZOSTANIE przeniesiona. Nie po to pracowałem w drakońskim reżimie doskonaląc umiejętność repusowania żeby dokumentację tych przyjemnych skąd inąd zmagań po prostu zniszczyć. Spokojna Twoja główka! :)

      Usuń
  2. Jacenty, bo na blogu z reguly sie pisze :)

    Od zdjec jest photobucket (platny bez ograniczen) albo picassa (do 10000 sredniego formatu bez wplaty). Chyba tez fejsbuk przyjmie kazda ilosc, ale nie sprawdzalem

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłem na tę stronę przez Google, nie powiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzedni wpis był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następne na nowym blogu zrekompensują Ci to. :)

      Usuń
  5. Dobry wpis. Znalazłem Twojego bloga w google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Dawid. Interesujesz się klasycznym złotnictwem? Mam nadzieję, że skorzystasz na tych treściach. Odzywaj się czasem. Najlepszego! :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że kolejny wpis równie ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na nowym blogu. Może uznasz, że faktycznie ciekawy. Najlepszego! :)

      Usuń
  7. Jak kończy mi się wolne miejsce na blogu to usuwam 2-3 największe zdjęcia, podmieniam je na takie same ale w mniejszej rozdzielczości i mogę blogować dalej ;-) Aktualnie mam zajęte 509 MB na 5120 MB dostępnego miejsca. Zajęłam 9% dostępnego miejsca? Chyba zwiększyli limity...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepski ze mnie informatyk ale mam nadzieję, że faktycznie zwiększyli. Spróbuję to wykorzystać. Dzięki, Beretta. :)

      Usuń